STQM2343 Persamaan Beza & Terbitan

Projek kerja secara berkumpulan bagi subjek STQM2343 Persamaan Beza Dan Terbitan telah diupload kedalam sistem SPIN oleh Dr Ummul Khair Salma Binti Din. Bagi pelajar yang tidak dapat mengakses sistem tersebut, anda juga boleh download soalan projek dengan hanya klik si sini:

  1. Latihan_1_STQM2343
  2. Latihan_2_STQM2343
  3. Latihan_3_STQM2343

Kepada ahli-ahli kumpulan saya:

  1. Khadijah Bt Mohamad Sani
  2. Nur Hamizah Bt Ibrahim

Sila download dan cetak soalan tutorial sebelum perbincangan bermula.

Kerjasama anda didahului dengan ucapan terima kasih =)

6 Comments (+add yours?)

  1. jamall112
    Jan 16, 2011 @ 17:49:37

    Hebat! Pandai sungguh anda membuat link macam ini. Walau apa pun, terima kasih atas kepekaan saudari. Saya telah menghadapi masalah dengan “spin ukm” terhadap subjek ini. Kini, saya dapat memuat turun melalui wordpress anda. Terima kasih sekali lagi. =)

    Reply

  2. nisanapi
    Jan 16, 2011 @ 22:31:21

    skema batu lah anda ni. Relaks sudah. Post je skema sudah la. Komen biar cool. hehe

    Reply

  3. harith
    Jan 16, 2011 @ 23:34:14

    Tidak mengapa. Saya mahu berlatih untuk komen sedemikian supaya nanti saya biasa untuk komen secara rasmi dengan pensyarah-pensyarah. Wah! bagaimana saudari menambahkan wiget yang beranimasi itu? Tunjuk ajarku sifu.

    Reply

  4. nisanapi
    Jan 17, 2011 @ 12:45:44

    Ko ingat realiti TV mentor ke?haha..animasi? yang mane se?

    Reply

  5. harith
    Jan 18, 2011 @ 05:50:42

    Mana ada saudari. Saya mahu minta ajarkan saja. Mungkin saya sudah ketahuan iaitu teks html.🙂

    Reply

    • nisanapi
      Jan 18, 2011 @ 11:03:26

      haha. So funny! Just like a clown! you’re a funny clown..lalala~
      dah2..ini blog rasmi oke..nak main2 sila bermain di blogspot oke.
      Aku serius di sini. haha

      Reply

Leave a Reply

